…Όσο για το δώρο, όποιος βλέπει ότι δίνει ένα δώρο σε κάποιον και ο τύπος του είναι συμπαθητικός, τότε είναι καλός για τον πράκτορα και το αποτέλεσμα, και ο καθένας παίρνει από τον ιδιοκτήτη του αυτό που θέλει, και εάν αυτό το είδος είναι δεν του άρεσε, τότε ο καθένας λαμβάνει από τον άλλον αυτό που μισεί, και όποιος βλέπει ότι του δίνεται ένα δώρο από έναν σεΐχη ή έναν ηλικιωμένο άντρα, τότε αξίζει τον κόπο, ακόμα κι αν προέρχεται από έναν νεαρό άνδρα ή μια νεαρή γυναίκα , οπότε διαφωνούσε μαζί του, και όποιος είδε ότι έδωσε ένα δώρο σε κάποιον και το επέστρεψε σε αυτόν, αυτό δείχνει ότι υπάρχει μια συνομιλία μεταξύ τους ότι μισεί σαν αυτόν, και όποιος βλέπει ότι έδωσε ένα δώρο σε κάποιον, τότε είναι ευγενικός σε αυτόν, εκτός από το δώρο του σκλάβου, τότε του στέλνει έναν εχθρό…

Και όποιος βλέπει ότι έχει σκοτώσει κάποιον και το αίμα που έχει ρέει από το σώμα του είναι πλούσιο με το αίμα που βγήκε από χρήματα, και αν δεν χυθεί αίμα από αυτόν, σε αντίθεση με αυτόν, και αν δει ότι το σώμα του είναι λερωμένο με το αίμα των δολοφονημένων, τότε θα πάρει χρήματα από τα χρήματά του ….

…Η βλάβη στα δάχτυλα : απόδειξη της αγωνίας του αγοριού . Εάν δεν είχε γιο, τότε είναι απόδειξη σπατάλης προσευχών . Και ειπώθηκε ότι αυτός που είδε ότι το ροζ του κόπηκε ο γιος του τον έχασε . Και όποιος δει τη νίκη του να κόβεται, θα έχει έναν γιο . Και όποιος είδε το μεσαίο να κόβεται, ο μελετητής της χώρας του ή ο δικαστής του πέθανε, και αν είδε σαν να κόπηκαν τέσσερα δάχτυλά του, παντρεύτηκε τέσσερις γυναίκες και όλες θα πέθαιναν, και ειπώθηκε ότι όποιος το είδε σαν να είχε κόψει ένα δάχτυλο από ένα άτομο, θα υποφέρει από μια καταστροφή στα χρήματά του . Και ειπώθηκε ότι τα δάχτυλα χάνονται, οι υπηρέτες απορροφούνται, τα δάχτυλα απορροφούνται, τα χρήματα έχουν φύγει . Και το σφίξιμο των δακτύλων δείχνει ότι αφήνει αιμομιξία . Όσον αφορά τα νύχια : η βλάβη σε αυτό δείχνει αδυναμία ικανότητας και διαφθορά της θρησκείας και των θεμάτων. Λέγεται ότι το μήκος των νυχιών είναι αδιαφανές, και όποιος βλέπει σαν να μην έχει καρφί, τότε χρεοκοπείται . Εάν βλέπει σαν τα νύχια του να είναι όλα σπασμένα, τότε πεθαίνει και, επίσης, αν τα βλέπει πράσινα ενώ τα αναβαθμίζει, δεν βοηθάει, τότε πεθαίνει . Όσο για τον Al-Sadr : Όποιος πιστεύει ότι πονάει το στήθος του, ξοδεύει χρήματα με υπερβολικά χρήματα χωρίς να υπακούει στον Θεό και θα τιμωρηθεί για αυτό . Το κοινό κρυολόγημα : σημαίνει μια εύκολη ασθένεια που ακολουθείται από ευεξία και ευτυχία . Ο Al-Bassam, όποιος πιστεύει ότι είναι mashas, ​​είναι ένας άνθρωπος που τολμά να διαπράξει αμαρτίες και έχει τιμωρηθεί από τον σουλτάνο ….

…Είναι σε ένα όνειρο που σημαίνει μια γυναίκα ή μια υπηρέτρια . Και ίσως οι γυάλινες κούπες έδειξαν την εμφάνιση κρυφών αντικειμένων . Μια γεμάτη κούπα δείχνει μια έγκυο γυναίκα. Εάν το νερό διασκορπιστεί, η εγκυμοσύνη της θα πέσει και αν η κούπα σπάσει, η γυναίκα θα πεθάνει . Και όποιος βλέπει μια κούπα στο χέρι του, και η κούπα πέφτει από το χέρι του και σπάει, και το νερό παραμένει στο χέρι του, τότε η γυναίκα του γεννά ένα αγόρι και πεθαίνει και ο γιος της παραμένει, και αν παραδώσει την κούπα και το το νερό έχει φύγει, τότε το παιδί πεθαίνει και η γυναίκα δέχεται . Και η κούπα είναι σε εξέλιξη . Και κούπες από την ουσία των γυναικών . Οι γυάλινες κούπες μπορεί να υποδεικνύουν σοβαρότητα λόγω της διάθλασής τους . Και όποιος βλέπει ότι τρώει ποτήρια, θα πέσει σε μεγάλη αγωνία, και όποιος σπάσει το ποτήρι του θα πεθάνει στα πόδια του . Δείτε επίσης το Al-Qab ….

…Λέγεται ότι η διέλευση πρέπει να ρωτήσει κάποιον που βλέπει ένα όραμα και το ξέχασε όταν ξύπνησε από τον ύπνο του πώς βρήκε την κατάστασή του. Αν βρει το χέρι του στα δάχτυλά του, τότε θα έχει δει μικρά δέντρα και αν τα βρει στην πλάτη του, τότε θα έχει δει ένα προφανές, και αν τα βρει στο πλάι του, τότε θα έχει δει κάποιον ξαπλωμένο , και αν τα βρει στα πλευρά του, τότε θα έχει δει Αν μια γυναίκα το βρει στο πρόσωπό του, τότε θα έχει δει ένα σκουπιδοτενεκέ, και αν το βρει στο κεφάλι του, τότε θα έχει δει έναν τεράστιο πυλώνα ή μεγάλο δέντρο, και αν το βρει στο μηρό του, τότε θα έχει δει ένα ψηλό δέντρο και αν το βρει στο γόνατό του, τότε θα έχει δει ένα ποτάμι, και αν το βρει στα δάχτυλά του, τότε θα έχει είδα ένα μικρό δάσος ….

…Μερικοί από τους εκφραστές είπαν ένα όραμα να φιλιούνται εκείνοι που αγαπά ένα άτομο, που μεταφράζεται σε τέσσερις ευχαρίστηση και στοργή, και την επίτευξη του Κυρίου και του νυχιού ….

Και ο Jaafar Al-Sadiq είπε, ~Όποιος βλέπει κάποιον που έχει πεθάνει ενώ είναι με τη μορφή των νεκρών, δεν θα φτάσει στον στόχο που ελπίζει από τα κοσμικά ζητήματα .~…

…Όσο για την αγκαλιά, όποιος βλέπει ότι αγκαλιάζει κάποιον, είτε είναι ζωντανός είτε νεκρός, δείχνει τη διάρκεια της ζωής του, και μερικοί από αυτούς δήλωσαν ότι η αγκαλιά είναι ανάμειξη και αγάπη. Όσο για το αποχαιρετιστήριο, όποιος βλέπει ότι αποχαιρετά κάποιον, τον αφήνει είτε με θάνατο είτε με ζωή, και ίσως ο θάνατος είναι για εκείνον που αποστέλλεται σε αυτό. Είδε ότι σκούπισε τη θέση του και είχε ένα άρρωστο άτομο, επειδή δείχνει το θάνατό του, και όποιος πιστεύει ότι σκουπίζει ένα μέρος για χάρη της λατρείας είναι καλός, και ίσως το να βλέπεις το τζαμί να σκουπίζει δείχνει την αγάπη του Θεού Παντοδύναμος…

Και όποιος βλέπει ότι χτύπησε κάποιον με σπαθί και δεν τον έκοψε ή τον εντοπίζει, τότε ερμηνεύεται από την εμφάνιση ομιλίας από αυτόν σε κάποιον και δεν τον επηρεάζει . Και όποιος βλέπει ότι χτυπά κάποιον με σπαθί και κάνει μέλος του, τότε αυτό δείχνει την έκδοση εντολής για μια ομάδα απογόνων αυτού του θανάτου ….

…Εάν μια γυναίκα δει ότι έχει πεθάνει και είναι έγκυος σε κηδεία, εάν δεν έχει σύζυγο, έχει παντρευτεί και αν έχει σύζυγο, το χρέος της ακυρώνεται ….

…Όποιος βλέπει ότι είναι στη μέση κάποιου στη μέση του, τότε είναι σύμφωνα με εκείνους που το εκφράζουν ως δολοφονία και την απόφασή του ….

…Μπορεί να μου συμβεί κάτι χαρούμενο, και μετά, λίγες μέρες μετά από αυτό, βλέπω ένα όραμα που έχει να κάνει με αυτό; Α : Ναι, είναι δυνατό, αλλά είναι πιθανό ότι επειδή σας βλέπω ένα καλό όραμα, βγαίνει ημέρες, μήνες ή χρόνια αργότερα , για να είναι σε χάρη και ευχαρίστηση ….

…Αν δει ότι έχει σκοτώσει κάποιον και εκπέμπεται λευκό αίμα από το σώμα του, τότε αυτό δείχνει ότι η θρησκεία του έχει εξαφανιστεί ….

…Το κύπελλο : δηλώνει τις γυναίκες, και αν το είδε σαν να ποτίζει σε ένα ποτήρι ή μια γυάλινη κούπα, τα οράματά του έδειξαν ένα έμβρυο στη μήτρα της γυναίκας του . Εάν δει ότι το κύπελλο είναι σπασμένο και υπάρχει ακόμα νερό, τότε η γυναίκα θα πεθάνει και το έμβρυο θα ζήσει . Αφηγήθηκε ότι ένας άντρας ήρθε στον Ιμπν Σιρίν και είπε : Έβλεπα σαν να έβγαλα νερό, οπότε έφερα ένα φλιτζάνι νερό και το έβαλα στο χέρι μου, έτσι η κούπα έσπασε και το νερό παρέμεινε στα χέρια μου . Του είπε : Έχεις γυναίκα; Είπε : Ναι . Είπε : Υπάρχει σχοινί; Είπε : Ναι . Είπε : Γεννά, μετά πεθαίνει και το παιδί παραμένει στο χέρι σας . Ήταν όπως είπε . Εάν βλέπει σαν να χύνεται το νερό και το κύπελλο παραμένει υγιές, τότε η μητέρα παραδίδεται και το παιδί πεθαίνει . Λέγεται, ίσως, αν το κύπελλο ήταν σπασμένο, ο υδρόβιος πέθανε ….

Και όποιος βλέπει ότι έχει πεθάνει και έρχεται να τον πλύνει, θα μετανοήσει από τις αμαρτίες ….

…Ο Al-Kirmani είπε : Όποιος βλέπει ότι βρισκόταν στο σκοτάδι, έφτασε στο φως και μετά επέστρεψε στο σκοτάδι, ερμηνεύεται με υποκρισία, γιατί ο Παντοδύναμος είπε: ~ Και αν αδικηθεί εναντίον τους, τότε αυτοί άνοδος . ~…

…Όποιος βλέπει σαν να παρηγορεί έναν τραυματισμένο, έχει το ίδιο ποσό ασφάλειας όπως είπε, ειρήνη σε αυτόν : Όποιος συμβουλεύεται έναν τραυματισμένο, θα έχει την ίδια ανταμοιβή και η ανταμοιβή του Θεού Παντοδύναμου απαιτεί ασφάλεια ….

…Η σκακιέρα είναι σε ένα όνειρο ο κόσμος που υψώνεται και τοποθετείται, και αυτός που ζει ζει και αυτός που πεθαίνει πεθαίνει, και οι ευθείες και οι στραβά εμφανίζονται σε αυτήν, και υπάρχει ειρήνη και πόλεμος, και σε αυτό μίσος, διαμάχη , φθόνο, πλούτο και φτώχεια ….

Και όποιος είδε ότι χαιρέτισε κάποιον με τον οποίο δεν υπήρχε εχθρότητα, ο μουσουλμάνος πάνω του θα ήταν ευτυχισμένος . Εάν υπάρχει εχθρότητα μεταξύ τους, τότε κατακτά τον Μουσουλμάνο και πιστεύει στα οφέλη του . Και όποιος βλέπει σαν να έχει χαιρετήσει έναν σεΐχη που δεν τον γνωρίζει, τότε αυτό είναι μια ασφάλεια από την τιμωρία του Παντοδύναμου Θεού ….

Και ο Abu Saeed, ο ιεροκήρυκας, είπε ότι ένα τριαντάφυλλο είναι χρήμα και τιμή, και ειπώθηκε ότι μια γυναίκα τον αφήνει, ή ένα παιδί πεθαίνει, ή έναν ενήλικο που έχει καταστραφεί, ή μια χαρά που πεθαίνει ….

Και όποιος πιστεύει ότι νηστεύει για κάποιον άλλο από τον Παντοδύναμο του Θεού, αλλά για υποκρισία και φήμη, δεν θα βρει αυτό που ζητά

Και όποιος βλέπει ότι έχει σκοτώσει κάποιον άδικα, τότε θα είναι ανυπάκουος και άδικος για τον εαυτό του, και ο Θεός θα τον φέρει εξουσία σε μια από την έρημο, επειδή ο Θεός Παντοδύναμος λέει, « Τότε είναι καταχρηστικός, έτσι ώστε ο Θεός να τον υποστηρίζει . ~…

Και όποιος βλέπει ότι βγήκε από έναν τάφο και μετά επέστρεψε σε αυτόν, θα δει ένα όφελος από έναν κυβερνήτη και καλό, τότε θα φυλακιστεί μετά από αυτό εάν αποδοθεί σε έναν βασιλιά με δουλειά, και εάν είναι Όχι αυτό, τότε μετριέται εναντίον του σύμφωνα με τη θέση του, και για τον εκσκαφέα του τάφου, είναι ένας άνθρωπος μεγάλης δύναμης με μεγαλοπρέπεια και για τους τάφους, είναι αγάπη για άγνοια ή διαφθορά στη θρησκεία του και την ατυχία της αυταπάτης και μετάνιωσα που συνοδεύει την άγνοια, μετά ευλογεί μετάνοια μετά από αυτό ….

Και όποιος βλέπει ένα νέο φεγγάρι ένα νεογέννητο γεννιέται σε αυτόν, και αν το δει, πέφτει στο έδαφος, και ένας μελετητής πεθαίνει, ή ένας βασιλιάς το βλέπει, τότε πολεμά και αν ένας άνθρωπος βλέπει την ημισέληνο χωρίς κανέναν άλλο, πεθαίνει νωρίτερα και όποιος δει το φεγγάρι σε ένα δωμάτιο παντρεύεται έναν άνδρα ή μια γυναίκα και η πανσέληνος και το φως της θα ωφελήσει τους ανθρώπους

Και όποιος βλέπει ότι ξεριζώνει ένα δέντρο, το κόβει ή στεγνώνει, τότε αρρωσταίνει σοβαρά και πεθαίνει και η μνήμη του κόβεται, και ίσως μία από την οικογένειά του πεθαίνει, και αν το δέντρο είναι για κάποιον άλλο, τότε αυτός πέφτει ένας άντρας για τα προς το ζην, η συλλογιστική του ή κάτι τέτοιο, και ειπώθηκε ότι ένα όραμα για την κοπή οπωροφόρων δένδρων είναι μεταξύ αυτού και ενός γενναιόδωρου άνδρα ή μιας γυναίκας Gracious County ….

Και όποιος βλέπει ότι κάποιος που αποδέχεται το ρητό του ενώ είναι ξύπνιος τον ενημερώνει ότι δεν θα πεθάνει ποτέ, τότε θα σκοτωθεί για τον σκοπό του Θεού και θα είναι ζωντανός μετά από αυτό, επειδή ο Θεός Παντοδύναμος είπε: « Μην θεωρείτε αυτούς που σκοτώθηκαν η αιτία του Θεού να είναι νεκρός αλλά ζωντανός . Το στίχο ….

…Εάν μια έγκυος γυναίκα δει ότι έχει πεθάνει και μείνει έγκυος και οι άνθρωποι της φωνάζουν χωρίς ήχο κλήσης ή Νώε, τότε θα γεννήσει έναν γιο και θα είναι ευχαριστημένος μαζί του ….