Fitna create Qur’an 71 – η άποψη Shafie Ahmed Satn ισχυρίζεται ότι λέει ότι η δημιουργία του Alorteuran διηγήθηκε ότι ο Ibn al – in (οι αρετές του Ιμάμ Αχμάντ ) αφηγήθηκε στον εαυτό του γιο του Σολομώντα είπε : Μου είπε ότι Shafei : Aarabie Πάρτε το βιβλίο μου και τον αναβοσβήνει και τον έδωσε στον Αμπού Αμπντουλάχ Αχμάντ Μπιν Χάμπελ. Σε απάντηση , είπε ο Αλ Ραμπέι και μπήκα στη Βαγδάτη με το βιβλίο και συνάντησα τον Ατζμάντ Μπαν Χανμπάλ στην πρωινή προσευχή και προσευχήθηκα μαζί του στην πρωινή προσευχή. Όταν μετακόμισε από το mihrab, του έδωσα το βιβλίο και του είπα : Αυτό είναι το βιβλίο του αδελφού σου Al-Shafi’i από την Αίγυπτο , οπότε ο Ahmed είπε : Το έχετε δει; Είπα : Όχι , και ο Αχμέτ έσπασε το δαχτυλίδι και διάβασε το βιβλίο, και τα μάτια του γέμισαν με δάκρυα , και του είπα : Τι γίνεται, Αμπού Αμπντουλάχ; Είπε : Ο θυμάται ότι ο Προφήτης ( PBUH ) είδε σε ένα όνειρο , έτσι του είπε : Γράψτε στον πατέρα μου, Αμπντουλάχ Αχμάντ Ιμπν Hanbal και ανάγνωσης ειρήνη σ ‘αυτόν και να πω ότι θα πρέπει να δοκιμαστεί και να προσεύχονται για τη δημιουργία το Κοράνι, οπότε μην τους υποχρεώνεις. Ο Θεός θα αυξήσει τη γνώση για εσάς μέχρι την Ημέρα της Ανάστασης . Η Άνοιξη είπε : Είπα : ο Ευαγγελισμός έβγαλε το πουκάμισό του μετά τις βλεφαρίδες Vdfh στο Vokzth και βγήκε στην Αίγυπτο και πήρε το βιβλίο απαντήσεων και παραδόθηκε στη Shafie μου είπε : Aarabie κάτι που σας πληρώνεται ; Είπα : Το πουκάμισο που ακολουθεί το δέρμα του , τότε μου είπε ο Al-Shafi’i : Δεν σας βοηθάμε, αλλά κακό, και μας πληρώνετε τα χρήματα για να σας συνδέσουμε με αυτό . Και οι αφηγητές διηγήθηκαν επίσης με άλλο τρόπο σχετικά με την εξουσία του Ραμπί` Μπιν Σούλιαμαν και είπε σε αυτό : ότι ο Αλ-Σαφίι ανέφερε γραπτώς ότι είδε τον Προφήτη ( Ύπατο ) στον ύπνο του και του είπε : Ω Ιμπν Ίδρης, αυτό είναι το ψήφισμα του Aba Abd Allah Ibn Ahmad Ibn Hanbal ότι θα εξεταστεί στη θρησκεία του Θεού και θα προσευχηθεί να μου πει ότι το Κοράνι έχει δημιουργηθεί, έτσι δεν συμβαίνει, και θα χτυπηθεί με μαστίγιο, και ότι Ο Θεός – ο Παντοδύναμος – θα δημοσιεύσει για αυτόν έναν χρόνο που δεν περιλαμβάνει την Ημέρα της Ανάστασης, και ανέφερε την υπόλοιπη ιστορία με τον τρόπο που αναφέρθηκε παραπάνω .